SKRIVET: 2011-03-03, kl 21:17:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wohoo!

Jag vart så lycklig när jag kom hem och öppnade min blogg. Jag hade fått en KOMMENTAR! Jag trodde såklart att kommentaren var från min hängivna syster, men det var det inte! Tack Åsa för att du gjorde min kväll!

Jag skulle kunna säga att jag har varit och simmat i en timme och att jag tog en lång hurtig promenad efter det, men då skulle jag ljuga. Jag simmade i kanske 20 minuter? Inte ens det, jag var i vattnet i 20 minuter! Haha! Efter det så bastade jag och sen när jag skulle gå hem så ringde jag Anders för att fråga om jag skulle handla något. När jag frågade vad han gjorde så var han ute på byn för han väntade på att jag skulle vara klar så vi kunde åka hem tillsammans så jag åkte med honom. Men myyyyskillen!

Nu har vi precis kollat på Sveriges värsta bilförare och ätit ost och kex (jag åt) och nu ska vi hoppa i säng och kolla på en film. Annars har det inte hänt så mycket idag. Åkt buss, jobbat och åkt buss typ.

Ha en bra kväll!
Adios!



 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: