SKRIVET: 2011-12-08, kl 23:37:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mångsysslare!

God kväll lovers!

Den här dagen har gått så fruktansvärt fort! Jag hann knappt med! Timmarna på jobbet bara susade förbi! Antagligen till stor del pga mina fina arbetskamrater. :)
Efter jobbet åkte jag och hämtade syster och vi drog en sväng på affären. Hämtade hem massa kläder men behöll bara två plagg resten var inte i min smak kan man ju säga. Anders hade tidig träning så han var hemma vid sju tror jag? Vi gjorde lite varma mackor och sen åkte vi och hyrde en film. Länge sen jag kunde sitta en hel kväll i soffan utan att behöva göra massa tråkiga vardagssysslor. Det var välbehövligt :)
Tisse kom hit också. Han hade fått en snille idé om att jag skulle klippa honom så nu är det gjort. Han åkte för ett tag sen och jag har precis duschat.

Imorgon vankas julbord! Kommer bli riktigt kul :)

Nu ska jag krypa ner med min karl. :)
Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: