SKRIVET: 2011-12-05, kl 21:11:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wiiiie!!

Det är fortfarande några få tappra själar som läser min blogg! Och eftersom jag nu har skaffat en iPhone så har jag laddat ner bloggappen. Nu finns det inte en chans att jag missar att uppdatera er om mitt liv :)

Lite snabbt sedan sist:
- Jag och Anders har köpt hus. Nu är vi både förlovade och husägare. :)
- Vi har hämtat hem en liten kisse som heter Mimmi. Vårat lilla hjärta!
- Vi har båda fått tillsvidareanställning på våra jobb.
- I somras hann vi med att både köpa och sälja massa bilar så jag blev av med världens finaste s80 men fick en ännu finare Audi A6. Toknöjd!
- Vi spenderade en vecka på Puerto Rico Gran Canaria i augusti. Så otroligt underbart. Ca 35 grader varmt varje dag. Massa stek på stranden och bad i havet.

Ja, det var väl det viktigaste kanske :)

Igår fyllde Anders år. Han fick bl.a ett ps3 som han inte kan slita sig ifrån :) jag vet inte om jag ångrar att han fick det. Haha!
Just nu är Anders på hockeyträning och jag har tagit en tripp på löpbandet. Nu är det CSI på tv som jag ska kika på och sen blir det en tidig kväll.

Hoppas ni mår bra mina trogna följeslagare :)
Puss!


Lizette

Jaaaa! Hoppas du verkligen fortsätter uppdatera nu, me likey!



PUBLICERAT: 2011-12-05, 23:14:44 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: