SKRIVET: 2011-03-15, kl 08:19:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wiee!

Idag är dagen! Säsongspermiär av Desperate Houswives! Woooopaa! Älskar den serien!



Vaknade i vanlig ordning kl 05.00 i morse och kollade ut mot termometern.. -20 grader. Jaha?! Var det inte vår alldeles nyss? Jävla skit kyla! Nu är jag i Östersund iallafall. Solen skiner och det lär nog bli en fin dag! Slutar egentligen kl 14 men det finns säkert jobb nog så jag kan fortsätta till 17 =)

Igår när jag kom hem så hade Anders lagat middag och efter vi hade käkat så åkte han iväg och skruvade i nått nytt jävla projekt. Haha! Inte vackert.. Så då passade jag på att storstäda hela lägenheten. Skönt att ha det gjort! Nu väntar egentligen bara massa tvätt eftersom jag har förbjudit Anders till att röra tvättmaskinen =)

Nej, nu ska jag dricka kaffe och sen jobbaaaa!

Tjo tjo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: