SKRIVET: 2011-03-05, kl 09:09:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shiiit!

Jag uppdaterade ju inget igår kväll! Hur ska jag kunna bli en känd bloggare om jag inte ens orkar blogga på kvällen?! När jag kom hem var Anders i full fart med att städa lägenheten. Jag hoppade in och hjälpte till det lilla som var kvar. Efter det så fjantade vi bara runt till musik typ en timme. =) Käkade pizza till middag och sen somnade jag som en stock i soffan! Anders väckte mig lite senare så jag kunde ta mig till sängen. Vaknade, pigg som en lärka, imorse runt kvart i sju och nu sitter jag på jobbet igen. Härligt!

Ikväll väger jag mellan utgång och hemmakväll med min fästman. (Vad konstigt det känns att säga så?) Det blir nog inte så svårt val faktiskt. Jag älskar varje minut hemma med min älskling! Det blir nog en film, ost och kex samt melon! Inte dåligt!

Längtar dock som en tok tills imorgon då det är Big Brother!! Ska även in till Östersund då och hämta min farbror på tåget och så hinner jag nog med en shoppingrunda på Lillänge. Mest till min fina systerdotter men kanske något till mig själv också! (Säg inget till Anders!)

Ha en fin lördag alla fina läsare!

Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: