SKRIVET: 2011-03-05, kl 22:17:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Överraskad!

Jag jobbade ju som sagt till klockan 18 idag. När jag var på väg hem ringde jag Anders för att fråga vad vi skulle äta. Kände att jag ville ha en romantisk kväll med min favorit och tänkte att vi kunde äta något gott tillsammans.. Anders var så jävla grinig och vägrade laga någon middag och sa att vi fick ta något vi hade hemma, typ korv och spagetti. Kände mig så jävla nere och tyckte att det kunde vara lika bra att jag köper en korv på ok ungefär..
När jag kommer hem så öppnar jag dörren och Anders står i hallen.. Lägenheten är klinisk ren, det doftar god mat, jag ser tända ljus och så är det underbar musik på i bakgrunden. Han sätter händerna för mina ögon och leder mig in till vardagsrummet där han har dukat fram förrätt, toast skagen, samt ett glas äkta cider och ett glas vitt vin till oss båda. Efter förrätten serverade han kyckling, ris och currysås plus grönsaker. Åh, allt var så gott och jag vart väldigt överraskad!! Efter maten tog vi en lång, varm dusch tillsammans där han också hade tänt flera levande ljus. Vart förälskad på nytt.. Allt var så fint.

Nu sitter jag och avnjuter ett glas Strongbow (en av mina favoriter) och lite tv. Men snart ska jag mysa ner mig med min älskling.

Jag är världens lyckligaste!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: