SKRIVET: 2011-03-02, kl 21:34:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är det kväller..

Har precis kommit hem från en långpromenad med ett litet stopp hos min syster på en kopp kaffe och så jag fick mysa lite med hennes bebis. Världens finaste lilla tös!! Promenaden tog väl kanske 45 minuter totalt? Inte en "hej-jag-går-så-fort-så-svetten-sprutar"-fort utan i min egna takt. Helt lagomt!
Avslutar kvällen med ett glas vatten med lite pressad citron.

När jag åkte hem från Östersund idag åkte jag 63an som går mot Umeå, dubbeldäckaren. Jag HATAR att åka den bussen.. För det första så sätter jag mig alltid på övre däcket. Där uppe är det så groteskt varmt och luktar verkligen buss.. Nästan spya. Ångrar mig alltid när jag går upp dit men går inte ner för att det känns så dumt. Alla som sitter där uppe pratar högt i sina mobiler, kollar på film på datorn utan att använda hörlurar och tjoar och tjimmar.. Känner mig som värsta surkärringen när allt jag vill är att sova. Sen blir jag även sur för jag vill så gärna sitta längst fram, vid det stora fönstret, men där är det alltid upptaget. Skitbuss!



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen.
God natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: