SKRIVET: 2011-03-22, kl 20:18:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Normal konversation i min onormala familj!

Lördag förmiddag, innan vi åkte till Lövberga.

Jag: Jag måste låna pengar till deltagaravgiften. Jag är pank! Jag hatar att vara pank!
Pappa: Det tror jag inte på! Du måste älska att vara pank eftersom du är det varje månad.
Jag: Nej, jag hatar det! Jag förstår inte vart alla mina pengar tar vägen? Dom bara rinner mellan mina fingrar.
Pappa: Jag fattar inte hur du vill leva sådär.. Varför slutar du bara inte andas?
Jag: Jag kan väl inte sluta andas bara för att jag har det lite dåligt ställt.
Pappa: Jo, det hade jag gjort.
Jag: Jaha.. Ja, men jag gör väl det då.
Lizette: Neeeej, inte än. Jag vill pimpla först!

Min familj är udda..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: