SKRIVET: 2011-03-21, kl 08:21:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min helg.

God morgon solstrålar! Börjar jobba om tio minuter så jag tänkte uppdatera er lite först =)

Min helg har varit toppen! Rätt lång och jag har bara slappat.. Har dock ingen aning om vad jag gjorde i fredags?? Jo, jag var och hälsade på min syster en sväng.. Sen vet jag inte?

I lördags åkte vi till Lövberga för att delta i pimpeltävlingen. Jag hade en massa napp men ingen fisk! Anders lillebror Andreas fick dock fisk så jag fick ta hans pris. Höhö! Vi var ute från 10.30 - 20.00 vilket var helt underbart! Efter det åkte vi hem och spenderade kvällen i soffan med chips och läsk. =)

Igår (söndag) så vaknade jag tidigt så jag hade en sån här lång morgon där jag duschade och fixade mig jättelänge. Sen mötte jag upp syster på byn och tog en fika innan vi gick till henne. Middag fick vi hos mina svärföräldrar. Muuuuums! Kvällen avslutades i vanlig ordning hos Johan i Tullingsås och Big Brother.
Så jävla skönt att Nicky åkte ut! Han var bara för mycket!

Nej, nu ska jag hämta lite kaffe innan jag ska börja jobba.
Jobbar bara till 14.30 idag. Skön start på veckan =)
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: