SKRIVET: 2011-03-28, kl 21:03:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Magic Monday!

Fick idag väldigt fina besked via ett telefonsamtal. LYCKA!
Jag kommer ge järnet, var du så jävla säker på det! =)

Idag när jag kom hem från jobbet hade Anders lagat fläskfilé till middag. Vardagslyx och jubel från min mage! =)

Helgen var väl okej, synd bara att det var så lite folk ute. Nästan pinsamt hur lite folk vi var som var utklädda. Det verkar som att Strömsundarna bara vill ha ett litet sunkigt hak att gå på i fortsättningen eftersom dom inte "hjälper till" att hålla evenemangen vid liv. Äh, jag bara babblar. Skit samma. Jag ska sluta gå ut i Ström.

Har bilder, orkar inte lägga ut dom. Kul tjej!

Nu kom Anders med ett glas jordgubbsmilkshake! Höhöö!

Sayonara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: