SKRIVET: 2011-03-26, kl 16:01:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag!

Hej hej hallå!

Mina gäster har precis åkt. Vi har käkat tårta och druckit kaffe. Det var mina svärföräldrar och min pojkväns bror plus flickvän som var här. Fick massa hudvårdsprodukter (som jag är helt besatt i) och ett våffeljärn som jag och Anders hade önskat oss =) Sen har dom alltid massa kul för sig för jag fick även våffelmix, sylt, grädde och vispgrädde. Haha! Dom är så påhittiga! Min svärmor har även hjälpt mig med min utstyrsel inför kvällen, kommer bli tokbra!!

Av Anders fick jag som sagt mobilen. Jag älskar den! Av mamma, Roger och Anton fick jag presentkort på köpmannaföreningen (som jag kan använda på i princip vilken affär som helst) och av min pappa och systrar fick jag solkort (12 solningar) och en rengöringsmousse från Oliva. Behöver jag säga att jag älskar hudvårdsprodukter? =)

Jag är väldigt nöjd med min födelsedag. Har nog aldrig blivit såhär uppvaktad någonsin!
Imorgon kommer min storasyster Linda med familj och äter lite tårta =)

Nu ska jag och Anders ta en powernap (jag vaknade kl 6 i morse..) innan vi gör oss i ordning för ikväll. Även han ska klä ut sig så det kommer bli väldigt roligt!

Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: