SKRIVET: 2011-03-23, kl 17:19:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hola chicas! Antar att det bara är tjejer ...

Hola chicas! Antar att det bara är tjejer som läser min blogg, men vad vet man? Anders kanske är här inne och läser lite titt som tätt också. Haha! Har precis slutat jobba. Såå trött i skallen! Hoppas jag kan sova på bussen hem.. Anders är på väg in till östersund med Robin men dom hade långt kvar hit så jag tar bussen hem istället för att åka med dom. Ikväll står tvättning på schemat. Ska bara vara hemma och påta på i lägenheten. Längtar efter min lön så jag kan handla MASSA prylar till den! Ska även planera in en tripp till willys för att fylla upp skafferi och frys. Vuxenpoäng till mig och min fästman! :) Nu har jag inget mer att blogga om. Tråkigt liv när man bara jobbar hela dagarna och lägger sig kl 10 på kvällen för att orka kliva upp kl 05.00 men på fredag jobbar jag kortdag och då är det även min födelsedag. Lyxar till det lite. :) Ha det gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: