SKRIVET: 2011-03-04, kl 07:56:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredaaag!

God morgon mina solstrålar! Hoppas ni har sovit gott!

Jag är på jobbet i vanlig ordning denna tid. Han inte mer än sätta mig på bussen förrän jag somnade. Var tvungen att kämpa med att hålla mig vaken till 06.10 då jag ringer och väcker Anders =) När vi var framme i Östersund var min första tanke "är vi redan framme? kan vi inte åka längre?" Det är lätt när man har vant sig vid bussarna =)

Idag är det fredag men jag gör inte helg för det.. Jobbar även imorgon och eftersom att busstrafiken mellan Strömsund och Östersund är så jävla sämst så måste jag köra bil. Tur att jag här världens bästa pojkvän som låter mig låna hans bil =) (Hoppas den är tankad bara..)

Nej, nu ska jag slänga mig på telefonen snart.
Ha en bra dag!

Bye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: