SKRIVET: 2011-02-28, kl 13:01:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

At work.

Hej hej hallå!
Sitter på jobbet och har precis slutat. Jobbade kortdag idag vilket är j*vligt skönt på en måndag! Nu väntar bara en busstur hemåt men det gör mig inget. Då kan jag vila lite inför kvällen då det blir träning. Börjar gå riktigt bra det här. Röksugen är jag mest hela tiden men jag klarar mig.. Ett litet bakslag har jag haft men nu är jag ännu mer peppad!

I helgen var jag i Östersund med Anders, Andreas, Linnéa och Lizette. Vi skulle fotograferas av ModelLab men det var så mycket folk så vi struntade i det. :) Vi åkte istället på Bowlinghallen Polaris för att bowla men där var det fullbokat till kl 21 på kvällen. Suck.. Inget vart som vi hade tänkt oss.. Då åkte vi istället till Multichallenge vilket var sjukt kul! Vi körde laserhallen, gokart och massa olika spel. Alla var toknöjda efter dagen där!

Igår tog jag med mig mina systersöner till Hammerdal för att kolla på när min lillebror spelade bandymatch. Riktigt spännande men till slut tog Frösön hem seriesegern och Strömsund kom tvåa! Väldigt bra ändå tycker jag :)

Nu väntar en ny arbetsvecka men det gör mig inget eftersom jag har ett sånt bra jobb :)

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: