SKRIVET: 2010-07-22, kl 18:25:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vi provar igen..

Eftersom jag har fått önskemål om att uppdatera min blogg plus att jag snart ska ut på en massa äventyr tänkte jag prova igen. Det är väl typ 4 gången jag börjar om?

Om 8 dagar är jag på väg till Gran Canaria för att gå en bartenderutbildning via Svenska Barakademin. Kommer bli så sjukt roligt och jag längtar verkligen! Självklart kommer det att bli jobbigt att vara borta från vänner och familj också men jag måste verkligen försöka komma bort från ström ett tag. Efter utbildningen hoppas jag på jobb på GC, Åre eller Norge =) Har ju några krokar ute så det ska nog inte vara något problem.

Önskar att jag kunde vara lika duktig på att blogga som min kära syster som numera även är min sambo. Kolla in hennes blogg på http://lizette.blogg.se

Nu ska jag packa inför att jobba helg på ett behandlingshem/utredningshem som jag var anställd på för ca ett år sedan. Kommer bli härligt!

Hoppas ni kommer följa min blogg inför bartenderutbildningen. Jag ska försöka få ut så mycket bilder som möjligt också!

Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: