SKRIVET: 2010-07-23, kl 23:22:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

One down, two to go..

Jahapp, då var det kväller. Har haft en härlig kväll med badmintonspel, tv, sol och skitsnack. En bra kombination!
Försöker inte tänka så mycket på resan eftersom jag ändå inte är hemma och kan göra något. Bara att flyta med.. Fick däremot reda på en till som ska åka samma datum som mig. Letade åt honom på Facebook och döm till min förvåning när jag ser att jag faktiskt träffade honom i Vemdalen på Vårforum! Haha! Världen är bra liten. Han är från Östersund och det är ju bara ett stenkast från mig!

Har lite "pappersarbete" att göra innan jag ska lägga mig men det blir nog ändå en tidig kväll eftersom jag var uppe med tuppen i morse. Sovmorgon imorgon gör ju inte så ont heller. =)

Nej, nu ska jag fixa det sista här vid skrivbordet. Sen ska jag gosa ner mig med täcket och kudden. =)

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: