SKRIVET: 2010-07-25, kl 09:49:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny dag..

Söndag. Resfebern har sakta med säkert trängt sig på. Just nu vill jag bara hem och förbereda allt.

Har så mycket känslor som springer runt i min kropp. Både bra och dåliga. Känns som att jag är i ett jobbigt läge nu men det är jag ju egentligen inte. Är väl sådär extra känslig nu bara för att det snart är den tiden på månaden.
Konstigt att jag inte ligger och tokbölar som jag brukar..

Ska försöka få något gjort här nu så jag får koppla bort tankarna ett tag.
Ha en bra dag!


Sofie

Det där med känslor som springer runt i kroppen när det är något sådant där stort som skall ske. För mig har det varit att jag ena sekunden bara vill att tiden skall gå så fort som möjligt så att det blir den dagen när allt skall ske. Samtidigt som jag vill att tiden inte skall gå alls. Inför vissa saker har man verkligen blandade känslor!

Tänk vilka roliga veckor du har framför dig:)



PUBLICERAT: 2010-07-27, 10:17:29 | URL: http://leijonberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: