SKRIVET: 2010-07-29, kl 18:37:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jaaaa!!

Nu har jag äntligen packat klart! Hoppas jag iallafall. Ska bara slänga ner lite viktiga saker, som resorb, ipren och solskyddsfaktor. Är faktiskt mycket lugnare nu än i förrgår. Då hade jag panik över att jag skulle åka. Ville inte åka. Ville bara vara hemma. Men nu har jag sansat mig lite. Skönt!

Vägde ena väskan. Den vägde 19 kg kläder! Sjukt.. Men nu har jag rensat ut lite så den väger bara 17 kg. Haha! Andra väskan vet jag inte. Men den är full med skor, kläder, sängkläder, smink och massa andra nödvändiga tjejgrejer! =)

Min älskade systersambo har dukat fram kaffe och chokladbollar som hon gjort. Bra händigt! =)

Nu ska jag fika!

Hej på er!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: