SKRIVET: 2010-07-31, kl 10:46:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra start..

God morgon! Borde egentligen vara uppe i luften just nu men mitt flyg som skulle gå kl 07.00 var tydligen avbokat för länge sen.. Rättare sagt sen i slutet på februari. Tack för den informationen Norwegian..
Åkte nattåg från Östersund igår. Kunde inte sova alls.. Massa smällar och gnek och skrik. Kom fram på arlanda kl 03.30. Fick reda på att mitt flyg skulle gå 11.25, samtidigt som Fredriks. Checkade in väskorna och fick ytterligare information om att flyget var en timme försenat så det går inte förrän 12.30. Har mött upp Fredrik och My nu. Visste inte att My skulle åka härifrån så det var ju toppen! Jag och Fredrik har sovit ca 3 timmar vilket var välbehövligt.. Nu sitter vi bara och slappar och väntar på det RÄTTA flyget..

Uppdaterar mer när jag kommer fram.
Hoppas ni läser min blogg =) Kommentera gärna!

Puss


Lizette

Hej hej, ville bara meddela att det regnar här i Strömsund. Himlen är blå, men regnet står som spön i backen. Och där ligger du på stranden i 30+ grader. Avis? Nej nej :P



PUBLICERAT: 2010-08-01, 18:43:56 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: