SKRIVET: 2010-02-24, kl 15:49:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Perkele..

Hela 4 st som har hittat tillbaka hit. Så kul =) Jag trodde att fejjan skulle vara den bästa reklamen men dom flesta har nog kanske glömt bort min bloggadress?

Första skoldagen för den här månaden klar. Bara två kvar. Idag fick vi reda på att vi inte ska ha någon mer psykologi. Jag gråter inte! Däremot måste vi göra ett rätt stort arbete i psykologi innan vi slutar och jag har inte ens börjat med det. Har även en praktikrapport att skriva men ännu ingen praktikplats. Pratade med en kvinna idag och det lät relativt lovande så jag ska dit på måndag och kolla om det går bra.

Jag tänkte gå ner i gymmet och träna nu men jag har ju inga träningskläder. Jag trodde att jag hade packat med det men tydligen inte. Jag blir så less.. Nu kommer jag inte kunna träna något förrän på måndag. Surt!

Ikväll händer det nog inte så mycket. Ska nog bara slappa och ladda inför morgondagen då vi har föreläsning om kriminalitet. Tänkte spana runt lite på internet om det finns någon kriminalvårdsutbildning för det hade jag velat gå. Nu har jag ganska mycket i mitt huvud om vad jag vill göra och så men kanske sen?

På återseende!


Lizette

Vad kul att du börjat blogga igen! :) Blogg rules, fejjan sucks!



PUBLICERAT: 2010-02-24, 20:11:23 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: