SKRIVET: 2010-02-23, kl 22:16:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Guess what?

I'm baaack!!

Jag är en dålig bloggare. Men jag ger det ett försök till!

Lite update:
Jag heter Linnéa Persson, är 22 år och bor i Strömsund. Jag är singel, gillar att träna, umgås med mina vänner och shoppa. Jag studerar till behandlingsassistent som jag är klar med i juni och i juli åker jag iväg på bartenderutbildning på Gran Canaria. Förhoppningsvis stannar jag där i 5 månader.. Minst!

Ja, det var det. Just nu är jag på skolan. Åkte hit idag och har första lektionen imorgon. Det var -38 grader i Strömsund idag. Fy fan! Här är det minst lika kallt känns det som. Tur att det är varmt och gott inne på rummet iallafall!

Det som väntar nu är en lång varm dusch och sen ska jag kolla på Wild Child tills jag somnar.

Ha en fortsatt trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: