SKRIVET: 2010-02-25, kl 16:30:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det tar sig sa mordbrännarn..

26 unika sidvisningar! Jag tycker att det är jätteroligt!

Igår vart det ett träningspass ändå. Hade ju mjukisbyxor och linne så det gick bra! Efter det så bastade vi. Så otroligt skönt när det har varit så kallt.

Idag har vi haft föreläsning hela dagen. En man som heter Lasse Olsson kom och föreläste om kriminologi vilket jag tycker är sjukt intressant. Jag hittade faktiskt en utbildning på mittuniversitetet i Sundsvall, Introduktion till kriminologi på distans som jag tänkte anmäla mig till. Den börjar våren 2011 vilket är perfekt eftersom jag åker till Gran Canaria i höst. Sen vill jag även gå en utbildning till sorgbearbetare men dom är ju lite dyra.. Vi får se vad som väntar i livet! =) Först ska jag gå färdigt den här utbildningen + bartenderutbildningen iallafall.

Ikväll har de förberedande beh.ass.erna en musikkväll som jag och Jessica ska gå på. Kommer bli kul att göra något annat.

Ha en toppenkväll allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: