SKRIVET: 2010-08-07, kl 23:16:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

=)

Hej Sverige!

Jag har gatt och blivit sjuk. Tydligen vanligt om man bor har pa Nilo. Har hosta och ar tappt i nasan. Fyyy..
Helgen blir lugn. Har massa att plugga.

Skrev forsta delprovet igar och det gick ju tokbra =)

Vadret ar fortfarande helt sinnessjukt bra. Igar efter provet akte vi till Puerto Rico och solade pa deras vita strander och badade i det turkosa havet. Sa underbart vackert! Dit ska jag latt aka igen. Men da vill jag ha med mig min alskade systersambo.

Ha det gott allihopa!


Lizette

Åh, du söta underbara syster! <3 Oavsett vad så åker vi nästa sommar. Fy fan vad kul det ska bli!



Saknar dig massor!



PUBLICERAT: 2010-08-08, 13:46:57 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: