SKRIVET: 2009-09-18, kl 10:54:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stress!

Borde egentligen känna stress nu.. Har inte packat färdigt än och jag tänkte ju rulla iväg mot Sundsvall snart. Ska spendera helgen där. Så jävla skönt att komma bort ett tag. Och självklart ska jag bo hos min älskade kusin, Marielle!

På måndag morgon drar jag iväg mot Kramfors för att vara på skolan tills på onsdag. På torsdag och fredag ska jag vara chaffis till Östersund och på lördag ska jag eventuellt gå ut. (Medans resten av min familj ligger och solar på stranden i Kreta) Fusk fusk!

Nej, nu måste jag fortsätta packa. Det är så svårt när man först ska vara i Sundsvall och sen i Kramfors. "Den här ska jag ha på skolan, den här ska jag ha i Sundsvall." Packar i två väskor för säkerhetsskull =) Sen är det ju det lilla dilemmat med skor! Jag har så många olika slags jeans och en del kan jag inte ha innanför stövlar så då måste jag ta med något annat par.. Lär väl sluta med att jag har med mig hela skoförrådet!

Hoppas ni får en trevlig helg!


Lizette

Du anar inte vad dumt det känns att fara utan dig :( Men lova att spara ihop massa pengar till nästa år så drar du och jag till Kroatien! <3



PUBLICERAT: 2009-09-19, 16:03:36 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: