SKRIVET: 2009-03-10, kl 08:00:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista veckan..

Ojoj, tiden går fort! På torsdag gör jag min sista dag på sema eftersom jag har sagt upp mig! Känns grymt bra men samtidigt lite läskigt.

I fredags åkte jag och hämtade min skoter i Nyhamn. Fick hjälp av Klas, Måns, Christer och Thomas som tur var. Annars hade det nog aldrig gått. Vi körde skotern till Lövberga och så var man ju tvungen att provköra lite. På kvällen pussade jag en massa på Christer och Jennys lilla bäbis. Mysmys.

På lördagen åkte jag, Klas, Christer och Thomas till Lövberga för att vara med på skoterrebusen. Det var supertrevligt och vi fick bra väder. Var ute och körde ett par timmar efteråt också och jag är toknöjd med mitt köp. På kvällen åkte jag, Klas, Måns, Larsen, Åslund och Emil på Corner för att käka lite middag. Mathias och Camilla anslöt sig även till sällskapet. När jag hade skjutsat färdigt folket åkte jag hem till Jessica och förkalasade lite. Det var grymt roligt! Vi begav oss sedan på Grand där vi rockade på som aldrig förr! En riktigt lyckad helg!

Jaa.. Igår var vi och firade pappa som fyllde år. Jag hade även bränt en skiva åt honom så jag kopplade in hans förstärkare och pumpade upp sylten på Snickis. Haha! Sjukt kul.

Ikväll blir det aerobic och sen kurs.

Ha en bra dag!


Ellaella.

Linnea visst har du tagit bort den där bilden på mig va? =P Haha du vet, den där skit snygga bilden!!



PUBLICERAT: 2009-03-10, 15:29:27 | URL: http://blnt.blogg.se/
Ellaella

Sv: Hahah vafan Linnea!! Det får du inte göra =P Nu blir jag fan rädd :O



PUBLICERAT: 2009-03-11, 10:38:14 | URL: http://blnt.blogg.se/
Ellaella.

Sv: Jo jag vet!! =P Jo börja tänka på det jag med nu. Finns ingen vettig förklaring till det tror ja.. Brist på uppmärksamhet? Haha ;D



Nej men du vore jätte shysst om du inte la upp den, du får gärna spara den eftersom den är så vacker (: Men lägg inte upp den tack! =P



sorry för att jag har spammat din blogg förresten^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: