SKRIVET: 2009-03-04, kl 09:01:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag!

Men gud.. Jag vill inte säga det igen för det blir så jävla tjatigt, men veckorna går så äckligt fort!! Jag hinner fan inte med. Det är så mycket som jag behöver göra men det finns ingen tid!

Sist jag skrev var det fredag.. Här kommer en snabb uppdatering:
Fredag: Sprang upp till Farre och förstörde deras korvfest. Haha! När dom skulle vidare till tingvalla gick jag ner till Minna och drack the och vågade håret.
Lördag: Åkte till stan med Minna och Lizette. Shoppade massa snyggt, inkl. en skinnjacka som han i kassan prutade ner 400 spänn! Efter staden och mat på Samuraj (som fyi var sjukt bra) åkte vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Först kom Johnna och Emma till mig. Sen kom Susanne, Josefine och Sofie. Därefter Lizette och sist Minna. Vi drack och spelade gammal musik. Väldigt trevligt. Det droppade även in lite mer folk, Klas, Christer, Malin, Jessica, Thomas och Matti. For på grand, sen mcklubben, sen hem vid 5.. Oj oj oj.
Söndag: Mitt huvud ville inte vara med på hela dagen. Jag visste inte vad jag skulle tycka eller vad jag skulle känna. Jag var helt enkelt bara jävligt likgiltig med vissa svängar av skuldkänslor. Men men.. Life goes on! Det är mycket jag skulle vilja skriva men det skulle missuppfattas så jag skiter fan i det!!
Måndag: Efter jobbet åkte jag, Christer och Björn och kollade på en skoter som jag ville köpa. Den var jävligt fin så jag slog till. Ska hämta den ikväll eller imorgon när jag har fått pengarna. Vi var ute och finåkte ett bra tag. Efter det sprang jag upp till Farre med lite bullar. Reine och Jonas var där också så vi fikade lite och sen åkte jag hem och la mig.
Tisdag: Sovmorgon, jobb, träning, handla, laga mat, äta, skjutsa, hämta, köra, besök av Minna och Lizette, Säsongspremiär av Desperate Housewives och Christine, duscha, somna i soffan.

Ja, jag har nog inte så mycket att skriva.. Vill bara att den här dagen ska ta slut fastän den knappt har börjat.

Sayonara!


Minna

Måste poängtera att jag kom sist? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: