SKRIVET: 2009-03-23, kl 00:48:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm sorry!

Ojoj, vad lite bloggat det har blivit den senaste tiden. Det finns helt enkelt ingen tid fastän jag är mer ledig nu när jag slutat på sema. Wierd.. Det var ju för tusan 12 dagar sen jag bloggade sist.


Okej.. Vad har hänt? Jag har jobbat, tagit förarbeviset, kört skoter, festat, haft mysiga thekvällar med Minna, funderat mycket, fixat kakeldekoren i köket, gullat med Samuel, saknat Werna, fått kramar och pussar, varit glad, irritrerad, ledsen, lycklig. Ja, ni fattar..

Den här veckan är jag ledigt tills på torsdag kväll. Har inte så mycket planerat. Imorgon blir det en sväng till frissan och så ska jag hälsa på Anton på kvällen. På onsdag fyller jag år så jag måste hinna storstäda tills dess. Måste åka in till stan för att köpa golv och sånt också så jag får det fixat nån gång.

I helgen var jag ute och körde skoter i lövberga. Mucho nice. På kvällen vart det grand och det sög. Det var lite folk men för mycket folk för att bara ha en våning öppen. Jaja, whatever. Det var en bra kväll ändå =)

Ikväll vart det bingolotto, skräpmat och en skräckis hos Jenny och Rille. Det gillar vi!

Nä, nu ska jag banne mig ta och hoppa i säng.. Vill ju inte vända helt och hållet på dygnen.
Jag ska skärpa mig med bloggandet, i promise!

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: