SKRIVET: 2009-03-11, kl 15:13:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bad body day.

Fan vad allting känns fel idag.. Mina naglar delar sig, håret är elektriskt och lägger sig mot nacken och runt halsen, jag känner mig fet, hyn är dålig. Allt är bara jävligt fel! Därför har jag idag bokat en klipptid, önskat mig nagelvårdset och druckit vatten (vilket är jävligt ovanligt) Nu ska det bli ändring på det här.

Igår var jag och tränade på Lizettes jobb. Körde rygg, mage och lite armar. Hann även med att sola innan jag åkte iväg på skoterkursen. Efter kursen hälsade jag på pappa en sväng och sen åkte jag vidare till Minna för att kolla på DH och Christine och dricka te. Myspys!

Imorgon gör jag sista dagen på den här platsen vid den här datorn. Ojoj, vad bra det känns. Ni anar inte =)

Ikväll då? Te hos Farre, pizza hos Minna och pussar på Jenny och Christer lilla prins är vad som står på schemat.

Jag önskar att jag hade något intressant att skriva men det är ganska dåligt med det.. Sorry!


Anonym

Så där känner jag mig varje gång strax innan lingonveckan, sedan så är det en jävligt tråkig tid på året. Bara det gör att man kan bli smått less, det går nog över ska du se.

Du är allt annat än tjock, jag sa till Peter för ngr veckor sedan att jag tyckte du gått ner. Sträck på dig och ta åt dig:)


Carola

Så där känner jag mig varje gång strax innan lingonveckan, sedan så är det en jävligt tråkig tid på året. Bara det gör att man kan bli smått less, det går nog över ska du se.

Du är allt annat än tjock, jag sa till Peter för ngr veckor sedan att jag tyckte du gått ner. Sträck på dig och ta åt dig:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: