SKRIVET: 2009-07-06, kl 23:36:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

På gång!

Nu jävlar ska jag ta mig i kragen och börja blogga igen! Det är kul, avslappnande och lite beroendeframkallande! =)

Borde egentligen sova nu så jag tar mig upp på jobbet imorgon men det är lite svårt eftersom man har sovit i två dygn snart. Ja, ni hörde rätt! Jag ordnade en överaskningsfest för Tommie i lördags. Den var helt okej. Kom hem vid 4 på morgonen, sov till kl 18 på söndagen, hämtade mat och sov sedan igen till kl 5 på måndag morgon. Somnade om igen och vaknade 20 över 8. Somnade om igen och vaknade kl 11. Hur många timmar är det? 29 timmar?? Helt sinnessjukt!! Har varit såå klen!!

Är tillbaka på Sema och jobbar också. Ska vara där i sommar och sen ska jag plugga. Har kommit in på Hola folkhögskola och ska gå behandlingsassistentutbildningen. Kommer bli grymt skoj!

Äh, ni fick ju iaf en liten uppdatering.
Nu väntar sängen..

Sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: