SKRIVET: 2009-07-22, kl 13:30:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

One!

Hej hej hallååååå!

Halva veckan har gått. En bra vecka hittills.. Idag skiner solen och jag ikapp med den! =) Började sju i morse vilket betyder att jag får sluta 15:45. Har en tendens att glömma bort att jag slutar då och sitta kvar men förhoppningsvis kommer jag ihåg det idag =)

Igår fick vi upp en våd av den nya tapeten i hallen. När vi fått upp den stod det klart för oss att vi absolut har köpt för lite tapet?! Vet inte alls hur vi har räknat men Emil skulle köpa mer i stan innan han åker hem på fredag. Får bara hoppas att den finns kvar! Så till helgen blir det tapetsering för fulla muggar! Ska byta soffa också. Hämta en ljusgrå hörnsoffa hos pappa, köra min till Linda och frakta Lindas hem till pappa! Billigt och bra!

Idag beställde Klas en massa grejer till min bil som han tyckte att jag behövde. Luftfilter, oljefilter, tändstift och olja. Bah! 900 spänn! Ringde till pappa och sa att jag inte hade råd med det så han skulle betala det som tur är. Vette fan hur det hade gått annars!

Ja, mer då? 12 arbetsdagar kvar här. Sen blir det skola! Åh, vad jag längtar! Kommer bli så jävla kul!

Nu är min lunch slut så jag ska fortsätta med mina krediteringar!
Ha en fortsatt bra solig dag och grattis på namnsdagen, Madeleine! (Jag vet att du läser min blogg) =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: