SKRIVET: 2009-07-08, kl 23:38:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

New..

Usch, jag är trött.. Vill så gärna gå och lägga mig men det finns så mycket annat som jag borde göra också. Får sån beslutsångest..

Imorgon ska jag upp på pigget och göra en formning av ögonbrynen. Det kommer bli skönt. Ska nog passa på att dra en solning då också =)

Nu sitter Tommie och plinkar på gitarren. Han är riktigt duktig på att spela och sjunga men jag får höra för lite sång tycker jag.. Kanske kan muta honom på något bra sätt? =)

Nej, jag har bestämt att jag inte orkar göra något ikväll. Ska dra en nyttig fika nu och sen blir det sova!

Imorgon ska jag försöka göra något här hemma! Blir knäpp på att bo såhär!

God natt!


Carola

Tack för skjutsen Linnea, ska vi träffas något och prata om vinlotteriet till veckan kanske??

Kram



PUBLICERAT: 2009-07-10, 09:19:28 | URL: http://kvicksilvret.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: