SKRIVET: 2009-07-08, kl 16:36:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

För mycket -in.

God dag!

Onsdag idag, för er som har missat det! Imorgon börjar dundermarknaden här i Strömsund. Känner mig inte så jättetaggad att gå ut men det lär nog släppa snart gissar jag på! =) Borde ta mig en tripp till gröna skylten men det känns lite gruvsamt för det lär ju vara groteskt mycket folk där!

I två dagar nu har jag skakat och mått illa för att jag fått i mig lite för mycket nikotin och koffein. Inte kokain. Det är inte så coolt tycker jag. Sjukt jobbigt att gå runt och må dåligt! Borde sluta med allt!

Fan, jag behöver lite blogginspiration! Vet inte vad jag ska skriva om?? Det är liksom helt tomt uppe i skallen!

Kan ju ta min lägenhet då.. Sen jag flyttade in i typ november har jag hunnit med att måla om köksluckorna, fixat med kakeldekoren, bytt bänkskivor, målat badrummet, byggt uteplats (med lite hjälp) och lagt golv i köket och hallen. Även där med lite hjälp =) Nu rivs det tapet för fulla muggar i hallen och köket. Längtar tills det är klart! Känns som att allt står halvfärdigt och det är inte en skön känsla! Jag ska lägga upp lite före- och efterbilder så ni får se. Det som är klart är jag ju självklart nöjd med. Någonting som jag skulle behöva hjälp med nu är att koppla in en bänkdiskmaskin. Någon som känner en rörmokare? Vette fan hur man ska göra för att allt ska bli rätt.

Återkommer när blogginspirationen har visat sitt söta tryne!
Sayo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: