SKRIVET: 2009-07-30, kl 16:45:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Crazy!

Bara en dag kvar innan helg. Längtar så fruktansvärt mycket! Känns som att lite vila inte vore helt fel nu..
Idag är det alltså torsdag vilket betyder städdag. Inte sådär jättepeppad till det just nu men det måste ju bli gjort! Så när jag kommer hem ska jag slänga mig på disken och sedan dammsuga. Behöver inte skura eftersom Tommie gjorde det i tisdags! Wiee! Nog om det nu..

Till helgen är vi bjuden till Tommies bror för att grilla. Det lät inte så tokigt. Hoppas på bra väder bara! Eventuellt åker vi in till Östersund för att handla upp frysen lite och kanske man hittar någon badrumshylla som jag är på jakt efter? Vi får välla se!

Efter städningen ikväll ska jag bara känna lugnet. Har varit så stressad efter jobbet hela veckan så nu ska jag bara relaxa! Ska springa förbi hos Minna också och hälsa på.

Härom dagen fick jag hem 5 fakturor från Nuform som jag hade beställt ett provpaket på och tydligen glömt bort att säga upp abonnemanget. Jag blir så arg på mig själv!! Så nu har jag viktminskningstabletter som räcker i ett halvår som jag nog aldrig kommer använda för en liten nätt summa på totalt 2225:-. GAAAAAH!! Jag blir knäpp! Någon som kanske vill köpa dom för en liten mindre summa? Jag vill då inte ha dom iaf..
På tal om det så har jag en skoter till salu också om det är någon som är intresserad =)

Nästa vecka är min sista vecka på Adressändring.. Igen! Efter det börjar min behandlingsassistentutbildning som jag ser fram emot! Har ringt på Hola och bokat in mig på ett rum tre nätter i augusti. Ska bli kul att få träffa lite nytt folk. Nästa helg kommer förresten min älskade kusin hem! Ska bli så kul. Ska bjuda hem henne på ost, kex och vin då. Vi träffas så sällan nuförtiden och snart är hon Fru Marielle Ehnberg. Jag har nog inte riktigt fattat att hon ska gifta sig! Först bland alla kusiner dessutom! Är så glad för deras skull!

Nu slutar jag för dagen!
Ha en fortsatt bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: