SKRIVET: 2009-01-09, kl 16:48:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Yeeees!

Fredag igen.. Härligt! Det var skönt med en mjukstart på jobbet igen med bara tre dagar.

Nu är man ju inte ledig något förrän påsk och det känns som att det är en evighet dit.

Sen funderar man ju lite på hur påsken kommer bli. Vädret spelar oss ett spratt när det ena dagen är -26°C och andra dagen är det helt plötsligt plusgrader och tö! Vad är det som händer? Om det töar nu, hur kommer då påsken se ut? Suck.. Orkar inte ens tänka på det!


I morgon blir det kanske party med tjejerna! Madde och Emma åker ju snart till staterna och det vore ju jätteskoj med kalas men samtidigt är jag så jävla pank nu efter jul så jag vet inte om jag ska umgås med Jenny istället. Det är bra att Jenny är gravid för då har jag någon att umgås med som man vet inte ska ut och supa! Haha!

Beställde förresten en jättebra present till bäbisen idag! Ville beställa en Modobody men jag tyckte inte om att loggan satt rätt över magen och att den var vit så det fick bli den här istället =) Mycket nöjd!


Jag är så glad för det är så mycket jag ser fram emot nu under det nya året. Ska mjukstarta lite och få en riktig ansiktsbehandling på skönhetscenter i Östersund. Kostar typ 800 spänn men det är det nog helt klart värt! Efter det ska jag förlänga håret igen. Ville egentligen sy fast det men jag ska prova att tejpa den här gången. Kostar 4000 kr men då blir det ju riktigt gjort också. Ska boka tid på Idun. Någon som varit där? Någon som provat på hårförlängning med tejp? Har även köpt en vågtång som jag bara längtar efter att få prova. Sen blir det en kryssning med tjejerna. Måste bara komma på vilket datum eftersom jag har en "fribiljett" för fyra personer. Sen dansen på Wendlas. Ah!! Jag längtaaaaar!


Igår städade jag lite och sen sprang jag upp till Farre och drack kaffe. Han bjöd till och med på kanelbullar! Mumsigt! Han skulle komma och hjälpa mig att leka elektriker ikväll så jag får upp den otroligt snygga lampan som jag köpte på elektra för någon dag sen. Jag fick ju ett presentkort där förra julen som jag hade glömt bort. Det vart en stor snygg lampa i vardagsrummet och en lampa till köket. Wiiie!

Modo fick äntligen vinna en match igår också. Tack gode gud för det! Matchen slutade 5-2 mot Rögle och nu ska dom spela hemma mot Södertälje imorgon och det är nog helt omöjligt att dom förlorar den matchen! Patrick Yetman vart matchens spelare men självklart fick Skröder in ett mål också! Nästa gång jag ska skaffa katt ska han definitivt få heta Per-Åge Skröder. Vilken jävla kung!


Nu ska jag åka hem.

Ha en toppenhelg allihopa!


Lizette

Hej uppdatering. Här kan man va.. här kan man va.. häär kan man va. :) Puss



PUBLICERAT: 2009-01-14, 23:47:54 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: