SKRIVET: 2009-01-21, kl 14:58:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Wiiiiiiie!

Hej hej hallåååååå!
Fan vilken bra dag det här är. Mitt humör är på topp och allt flyter på så jäkla bra!
Idag har jag skickat iväg en till ansökan till en skola. Hola Folkhögskola i Kramfors. Utbildningen är på distans till skillnad från Birka där det är på heltid. Jag håller tummarna för att jag kommer in nu. Vart ju erbjuden att låna ALLA böckerna till kurserna. Toppen!

Igår var jag duktig och storstädade lägenheten. Dammsög, skurade, dammtorkade och tvättade.. Fan vad skönt att ha det gjort! Idag ska jag alltså bara hem och slappa efter jobbet. Slutar tidigare idag och det tycker jag om. Skulle egentligen jobba ikväll också men det vart uppskjutet tills på söndag. Hoppas bara jag mår bra då. Kanske blir en liten utgång i helgen. Grett!

Nu ska jag hämta en kopp kaffe och göra ett sista ryck innan jag åker hem.
Måste även skicka en stor puss och en ännu större kram till min älskade Anna som fyller hela 22 år idag!
Vi kommer och firar dig i helgen, hjärtat!

Hoppas alla har en lika bra dag som jag har! =)
Sayonara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: