SKRIVET: 2009-01-22, kl 16:06:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag = Wendlas!

Fy vad den här veckan har gått fort!
Idag är det ju för tusan torsdag och då, kära vänner, åker vi till Östersund igen för att träna på Wendlas. Såå skoj!

Igår kom mamma, Anton och Lizette på besök. Medans jag kokade kaffe så gick jag ut och ropade på Wernblom för han hade inte kommit hem. Då kom en tjej fram till mig och presenterade sig. Hon var från Bertmarks förlag. När hon nämnde det så rullade jag bara med ögonen och hon skrattade och sa att hon hade sett det några gånger tidigare. Hon frös jättemycket så jag gjorde en god gärning och bjöd in henne på kaffe. Hon satt kvar i närmare en timme och vi fikade och pratade om böckerna innan hon gick vidare. Jag är så snäll. Medans hon var där ringde min mobil och då var det från aromatech. Dom ville boka in en tid för att komma och demonstrera en dammsugare för mina möbler. Fan, va grett! Då blir det soffan och sängen. Eftersom jag är så bra så fick jag rengöring av två möbler. Antar att det är självaste Jonas som kommer dit då. Tack för det!

På kvällen gick jag och Lizette till Fredrik eftersom Dennis var där. Vi kikade på seven pounds. Den var väldigt bra fastän jag tappade koncentrationen i mitten av filmen. Efter det spelade vi ett spel. Kunskap på tvärs tror jag att det hette. Rätt skoj =) Kom i säng halv två så jag har varit ultratrött hela dagen idag. Uscha!

Imorgon ska jag sätta i mitt löshår också! Den här gången blir det med weaving. Fy fan vad tufft! Längtaaaaaar! Sist limmade jag det men jag var inte riktigt nöjd med hur limmet satt..

Såhär såg jag ut då.. Mitt älskade långa hår! Det syns inte så jättebra men skit samma =)

..

..

Det kommer bli så skönt att ha det isatt igen.

Ha en underbar torsdag!

Puss&kram


Anonym

Omg.. Hon är här hos oss nu!!

Och du, fan vad hon babblar på..

Haha =)


Anonym

/ Lisa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: