SKRIVET: 2009-01-20, kl 15:00:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ojoj..

Förlåt mina vänner. Så fort jag missar att blogga är det så jäkla svårt att komma igång igen!

Vad har hänt sedan sist då?
Förra helgen åkte jag på att vara fyllechaffis. Först till Hammerdal, sen till Ström, sen till Svaningen och sen tillbaka. Usch, vägen till Svaningen är såå tråkig! Eh.. Sen minns jag inget mer av den helgen. Förra veckan umgicks jag med Farre typ varje dag. Han bjöd på fika och vi kollade på en massa filmer och så bjöd han på middag en dag också! =) I torsdags åkte vi till Östersund för att träna streetdance. Tokskoj! Det kändes såklart att det var nybörjarnivå men jag hoppas att det kommer igång lite bättre den här veckan.. I helgen har jag praktiserat på ett nytt jobb. Gick jättebra och chefen ville ha in mig på ett pass till! Wohoo! Trivs verkligen såå bra där! Jag har även sökt till två skolor. En i Östersund på heltid och en i Kramfors på distans. Håller verkligen tummarna för att jag kommer in. Kom hem från praktiken i Söndags och så åkte jag på att vara fyllechaffis på kvällen. Åh, herregud! Varför dricker man på en söndag?

Igår hälsade jag på hemma hos Christer och Jenny. Nu är det bara typ 2 veckor tills deras lilla bebis kommer! Jag har köpt en present redan som jag knappt kan vänta med att ge! Skulle egentligen få besök av E. Han nästintill kärleksförklarade sig för mig i helgen. En sak som han sa var "jag vill inte bara ligga med dig, jag vill ha dig." Vad fint! Haha!


Just för tillfället har jag 4 jobb. Om jag kommer in på skolan så blir det lite körigt men då ska jag behålla 3 jobb. När jag har tjänat ihop lite stash ska jag resa och resa och resa! En resa som nästan är spikad är till Miami med Lizette. Fan vad roligt det hade varit.


Nej, nu ska jag inte skriva mer. Lizette klagar alltid över hur långa mina inlägg är och att hon inte orkar läsa dom.

Ha en bra dag allihopa!


Lizette

Bra där Linnea! Ett utomordenligt perfekt inlägg! :D Plus i kanten för att du nämnde mig två gånger ;)



PUBLICERAT: 2009-01-20, 19:38:16 | URL: http://lizette.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: