SKRIVET: 2009-01-08, kl 17:35:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Konstigt!

Vad lustigt att det är fredag imorgon. Man har ju tisdag idag och så är det torsdag. Konstigt!

Jag har precis kommit hem från jobbet nu och håller på att kocka lite middag.
Vart lite sur när jag kom hem för jag har inte fått någon post idag. Jag älskar post men lådan var helt tom. Typiskt!

Sen hade jag mystiska fotspår utan för min dörr igen. Vem är det som har varit och knackat på min dörr? Knappast en kvinna med dom där breda 43-44orna.. Usch, jag blir så nojig!

Nästa vecka börjar jag träna på Wendlas i stan! Fy fan vad skoj det kommer bli!! Det blir ju en liten bit att åka men det spelar ingen roll.. Jag älskar att dansa!

Nu ska jag äta.
Ha en bra kväll!


Minna

Jag har inte heller fått nån post på två dagar!! Ge mig lite reklam eller vad som helst.. jag är desperat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: