SKRIVET: 2009-01-27, kl 16:14:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Besatt!

Jag har fastnat för en tvserie som heter Intervention. Den brukar gå någon gång ibland på nätterna men jag sitter och kollar på det på youtube. Det handlar om olika missbrukande personer för det mesta. Det är så intressant och jag gråter nästan varje gång jag ser det och jag kan inte få nog av att se på det! Jag kan sitta flera timmar och kolla på serien och ibland kan jag inte förstå hur någon kan vara beroende av t.ex. alkohol, droger och att skära sig själv men samtidigt så är ju jag rökare och då kan man ju förstå hur dom känner sig. En tjej var beroende av att inhalera ett rengöringsmedel till datorer. Ruset höll sig bara i 5 minuter så hon inhalerade mellan 8-12 burkar per dag. Helt sjukt! Det bästa med den här serien är att dom flesta accepterar hjälp och åker iväg på avvänjning. Här är den första delen av Allison som är beroende av inhalering, för er som är intresserade.



Igår var Farre hem till mig för att hjälpa mig med fibernätet. Det gick bra så nu har jag internet. Däremot så räcker inte kablarna till för att jag ska kunna koppla in digitalboxen och så behöver jag en router eller vad det heter? Vi fikade iallafall lite och när han hade farit så ringde Jenny och frågade om jag ville spela monopol med henne, Christer och Klas. Eftersom jag är bäst på det spelet så var det ju ingenting att fundera över. Sagt och gjort så gick jag över och kickade deras små rumpor i det spelet! Hihi! Kom hem halv ett och skulle tvätta håret (samt föna, platta, i med produkter osv osv) så det vart ganska sent. Det ångrade jag ganska bittert imorse.. =(

Ikväll har jag tvättid. Då ska jag passa på att slänga upp lite nya gardiner som jag fick från Jotex förra veckan. Ska även göra en hårinpackning. Skönt att inte ha något annat planerat. Sen är det ju Top Model och det får man ju bara inte missa.

I helgen vart det lite party. Anna satte i mitt löshår på fredagen och sen kom det lite folk.. Drack väl typ 4 glas vin och dagen efter spydde jag som en gris, låg i fosterställning och skakade halva dagen. Usch och fy! På lördagen åkte vi för att fira Anna i Tullingsås. Käkade supergod tårta och kollade på gamla pics =) Fick sedan skjuts till Martin där vi drack litegrann och sen åkte jag hem. Vaknade mitt i natten av att en galen Kevin står och bankar på dörren för kung och fosterland. Han fick fortsätta banka för jag orkade verkligen inte umgås med honom klockan 3 på natten. Haha!

Nej, nu ska jag göra ett sista ryck på jobbet innan jag får åka hem.
Ha en bra dag allihopa!


Lizette

Shit vilken läskig tjej :| Haha Kevin ringde mig säkert 3-4 gånger kl 3 också! :D I did not answer :p



PUBLICERAT: 2009-01-27, 19:49:08 | URL: http://lizette.blogg.se/
Therese

Jaa linnea, ditt hår blev jätte fint =)=) ses imorrn=) Kram



PUBLICERAT: 2009-01-27, 22:12:41 | URL: http://tezz07.blogg.se/
Karro

Läskig med bra dokumentär! Brukar läsa din blogg, den är bra tycker jag :-) Följ gärna min!



PUBLICERAT: 2009-01-31, 19:04:39 | URL: http://luckykarolina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: