SKRIVET: 2009-02-25, kl 23:39:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött!!

Fy, vad trött jag är nu.. Skulle kunna somna direkt med datorn i knät. Har tvättid och måste vänta på att tvätten ska torka. Usch och fy!

Ja, vad har hänt sen sist? Har jobbat och tränat såklart. I fredags vart jag bjuden på finmiddag hos Minna. Det var mycket uppskattat =) Efter maten käkade vi ost och kex och drack vin medans vi kollade på let's dance. Anna var också med och det var såå mysigt. Efter ett tag droppade det in lite folk och det vart lite mer party. Höll igång till fem tror jag? Sov en sväng och vaknade med världens huvudvärk vilket som vanligt resulterar i att jag kräks. Bläbläblä! Jag var sådär lagomt trevlig när jag sprang över till Reine för att låna hans facemask och skoterglasögon när jag bara sa "hej, jag måste spy" Haha! När jag hade hämtat sakerna så gick jag hem och tog på mig skoterkläderna för att sen gå ner till lägdan och invänta Klas. Vi åkte på OK för att tanka och vänta på Lillolle men han försvann spårlöst. Haha! Hittade åt honom efter typ en timme. Sen åkte vi till Klövån, jag, Klas, Lillolle, Björn och Thomas. Vi grillade och myste på i bra många timmar. Åkte även och kollade på isracingen en snabbis. Sen vart det pizza på Mickey's och sen vidare till Olssons stuga. Mycket trevlig dag och kväll! Sjukt nöjd.


Den här veckan har flutit på som aldrig förr. Sa upp mig från Sema i måndags och det har väl gjort att man har varit lite extra glad =) Igår var jag och tränade aerobic och efter det åkte jag och Lizette till mamma och käkade semlor. Muuuums! For till pappa så han fick en också. När jag kom hem så sprang jag upp till Farre så att även han skulle få en semla. Jag är bra snäll jag.

Idag har jag varit och solat. Så grymt skönt! Efter solning och dusch så sprang jag över till Farre för att dricka lite kaffe. Efter det åkte jag och Minna till Tullingsås och hälsade på Anna och käkade semla =)


Ja, sen då? Hade tvättid från kl 22.00 idag. I väntan på tvätten har jag pratat med Klas. Vi satt och pratade i typ 45 minuter om allt och ingenting. Funkar ju det också!


Nej, nu ska jag fan ta och hitta på något att göra så jag inte somnar..

Tattaaaa!


Alexandra:)

Ha så kul på dansen ikväll! Ni får berätta allt om våra älsklingstjejer sen haha.



PUBLICERAT: 2009-02-26, 16:48:13 | URL: http://laalexandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: