SKRIVET: 2009-02-08, kl 21:13:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag..

Usch, det var verkligen länge sen jag ställde klockan så tidigt som jag har gjort nu. Men för att vara säker på att jag kommer fram i tid måste jag åka halv sex. Man vet ju aldrig om vägen dit är plogad så jag vill inte stressköra hela vägen..

Nu har jag kokat några ägg som jag ska fika samtidigt som jag kollar på Trollkarlens hemligheter. Det är inte så bra men då kanske jag blir trött och går och lägger mig i rätt tid istället =)

Idag har jag varit och hälsat på barnen hos Johan och Lisa. Jag tog även med mig dom till mamma så att dom fick leka lite med Anton. Jag skulle ändå till mamma med lite kläder och som vanligt for jag därifrån med något plagg också.

Efter jag hade skjutsat hem barnen igen så åkte jag till Linda en snabbis. Sen vidare till Lizette för att plocka upp henne och till sist pappa för att hälsa på. Hela familjen alltså! Lizette följde med hem till mig och så gick vi till Richard med Werna och hans saker. Det är väldigt tomt här hemma nu. Jag älskar Wernis av hela mitt hjärta men tyvärr måste jag nog sälja honom nu när jag har så mycket jobb samt skola på g. Fy.. Jag vill inte men det verkar inte som att jag har något val.. Min älskade bebis..

Nej.. Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det sängen.

Tataa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: