SKRIVET: 2009-02-03, kl 20:19:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pjuh..

Vilken dag! Är alldeles slut fastän jag har massa kvar att göra.

Efter jobbet åkte jag hem och bytte om för att sedan åka iväg på pigg & frisk för att träna aerobic. Sjukt grymt pass. Jag är så nöjd! Nu har jag kommit hem och har lagat middag, ätit, diskat och satt igång två maskiner tvätt. Kollar lite på Top Model och ska snart springa iväg till tvättstugan igen. Skönt att ha det gjort.

På måndag bär det iväg till Norråker igen. Stannar där tills på fredag morgon.. Känns lite surt för jag hade egentligen andra planer på onsdagen men jag vill ju verkligen vara där också så man måste prioritera lite.

Igår hade jag ett megarekord av läsare på bloggen. Sjukt kul! Typ dubbelt så många som jag brukar ha. Spännande!

Nej, nu blir det mer TM och sen tvättstugan.

Ha en bra kväll!


Karro

Duktig du är som hinner med två jobb, ta inte ut dig för mycket bara.... :-)



PUBLICERAT: 2009-02-04, 16:41:35 | URL: http://luckykarolina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: