SKRIVET: 2009-02-04, kl 23:43:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mitt i natten..

Klockan är kvart i tolv. Jag borde ligga och sova nu.. Har precis skjutsat hem Lizette. Hon, Minna, Susanne och Richard har varit här och fikat och kollat på film. The Curious Case of Benjamin Button. Jag tyckte att den var sjukt bra och som vanligt sitter man och suktar efter Brad Pitt! Så sjuuuuukt snygg!! Rekommenderar den starkt!

Efter jobbet idag åkte jag på pigget och solade lite. Väldigt skönt att bara få slappna av lite. Efter 32 minuters värme åkte jag och handlade lite middag. Bjöd även in Lizette. Efter maten kom Richard förbi med lite fika vilket var mumsigt som tusan. Han erbjöd sig även att vara kattvakt i veckan när jag ska till Norråker. Gissa om jag blev glad?! Då slipper min älskling vara själv.. Alltså Wernis.

Jag fick hem ett paket från H&M idag också. Inget ovanligt med det. Får väl typ 2 paket i veckan med saker som jag inte ens minns att jag har beställt. Haha! Väldigt kul iallafall. Borde rensa min garderob någon dag..

Sitter och småtittar på Scrubs. Älskar den serien! Den är verkligen en favorit bland mina topp 10 serier =)

Karro hade kommenterat min blogg där hon skrev att jag var duktig som hinner med 2 jobb men nu är det faktiskt så att jag har 4 jobb. Helt otroligt att jag hinner med men det gör jag! Jag trivs som tusan med alla 4 jobben men vet att jag inte kan fortsätta med det för all framtid. Det lär ju tära lite på kroppen. Jag som skulle vara duktig och ta hand om mig själv.. Men så länge jag har aerobicen, dansen och någon solning då och då så känner jag att jag har unnat mig själv något och då mår jag bra. Sen går det ju inte att beskriva hur underbart det är att ha så många fina vänner. Jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag stötte ifrån mig dom då jag hade ett förhållande och jag kommer göra allt för att få dom att förlåta mig för det.

Imorgon blir det jobb och sen dans i stan. Längtaaaar!  Hoppas bara att det kan sluta snöa så jag slipper köra i det..

Åh, på tal om snö så bokar vi en resa till Kreta om två veckor. Resan är inte förrän september men då har jag något att se fram emot och spara ihop lite pengar till. Jag längtar redan nu. Har även frågat Minna om hon inte ska ta och följa med oss. Vi får hoppas på det.

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen..

Puss på er!


Linnea

Åh,vad härligt att få åka till solen :) vi har åxå kikat på resor till Kreta eftersom de åker från Ö-sund, är väldigt sugen kan jag säga :P

kramen



PUBLICERAT: 2009-02-05, 10:20:56 | URL: http://linneapinea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: