SKRIVET: 2009-02-27, kl 15:16:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lalalaa

Underbar dag idag!! Det är fredag, jag slutar om 30 minuter, jag fick en GRYM lön från tre olika ställen, det blir party i helgen. Jaa, allt är bara toppen helt enkelt! Vissa små fina saker gör sig påmind så att man känner sig varm i kroppen och ler lite extra mycket.

Det finns även andra saker som gör sig påmind. Min hallux valgus på vänster fot och det moment 22 jag kommit till gällande det. Ja.. Vad ska man göra? Vänta.. och vänta.. och vänta..

Igår struntade jag i träningen i östersund eftersom jag hade så ont i halsen. Jag låg hemma i min mysiga Wendlasdress och drack the och vräkte i mig halstabletter och esberitox. Efter ett tag gick jag till Farre så att han fick bjuda på lite kvällsfika. Det var riktigt mumsigt. Kvällen avslutades med ett långt samtal med Klas och sen sova. När jag vaknade i morse var jag mycket piggare och åkte med glädje iväg på jobbet. Det var kallt ute men ingenting kan dämpa mitt glada humör idag. =)

Nu ska jag göra ett sista ryck innan jag slutar.
Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: