SKRIVET: 2009-02-18, kl 14:48:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halva veckan..

Det är skönt att kunna säga till sig själv att halva veckan har gått efter att man har käkat lunch på en onsdag. Då känns det inte lika länge kvar till helgen. Nu har jag jobbat 10 dagar i rad så jag är lite matt men det gör inget. Jag är glad att jag har något att göra på dagarna.

Igår var jag och tränade aerobic på pigget. Skönt som tusan.. Skulle ha kört core också men det får bli nästa gång. Måste även iväg och sola någon dag men mina kvällar är så fullspäckade så jag hinner inte med någonting känns det som. Ska nog försöka komma iväg direkt efter jobbet idag iaf! Sen är det tvättid och städning som gäller för hela slanten!
Efter träningen igår vart jag bjuden på kaffe hos Richard. Mycket trevligt. Vi pratade om att köra igång med trampolinen igen så idag tog jag mig i kragen och ringde på kansliet. Det är en kurs i Sundsvall i början på april som jag hoppas att vi får gå. Wihoo! Fan vad kul att börja hoppa igen =) Jag hann även med att springa upp till min FavvoFarre och hälsa på igår. Christer och Ante var där och vi satt bara och pratade och skrattade. Det var skönt att få skratta =)

Idag är en mycket bättre dag än vad det var i förrgår. Brukar ju vara så inför "den tiden på månaden" men det är iallafall jättejobbigt.. Har jättebra kontakt med Wernas "pappa" och han har skickat kort på min älskade prins.. Saknar honom så mycket och det är så tomt i lägenheten.

Pappa påminde mig igår om att jag kör ganska mycket bil och det stämmer.. Bara den här veckan så ska jag in till Östersund tre dagar till plus att jag var dit i måndags. Kom hem från norråker i söndags och därifrån är det 10 mil. Veckan innan det var jag till östersund 3 gånger och till åre på helgen. Shit.. Det är mycket bilkörning!! Men som tur är ÄÄÄÄÄLSKAR jag att köra bil! Speciellt när jag är själv så jag kan kräma på min favoritmusik och sjunga fastän jag är tondöv! Haha!

Idag kommer Matti hem också! Fan vad toppen! Kommer antagligen bli lite party då gissar jag =) Anna ska även klippa mig idag så jag kommer antagligen få träffa den lilla apan..

Nu ska jag ta och jobba lite till.
Ha en toppen "halva-veckan-kvar-dag" allihopa!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: