SKRIVET: 2009-02-19, kl 15:32:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fy fan..

Vilken jävla lessvecka det här har varit! Humöret har varit upp och ner hela tiden och nu sitter jag bara och vrider mig på stolen och vill åka hem. Helst av allt vill jag låsa dörren, stänga av mobilen och lägga mig och dra täcket över huvudet. Men inte ikväll.. Det får bli någon annan gång. Ikväll ska jag dansa! I stan alltså.. Inte hemma, själv..

Igår åkte jag och solade. Det var nice. Missade 3 minuter för att solariumet var cp och då fick jag en helt ny solning av Vivi. Tack så mycket! Jag ska försöka sola iallafall en gång i veckan. Det är fräscht att vara brun =)

Efter solning, tvättning, städning och matlagning kom Anna till mig för att klippa min lugg. Det var väldigt snällt och jag är nöjd. När Anna hade farit fixade jag lite med tvätten och sen åkte jag och hälsade på min vän en snabbis eftersom klockan var så mycket. Men ändå så trevligt!

73 minuter kvar.. Ska nog gå över till Anna och störa henne ett tag eftersom jag redan har varit och terrat Minna.

Inatt vaknade jag i panik 02,37 av att det knackade på min dörr. Jag hade hjärtat i halsgropen när jag gick och kollade genom kikhålet. Ingen där.. Fy fan vad läskigt.

Äh.. Hej då!


Mee:)

åhh saknar er å dansen ikväll.. Ni får lära mig alla nya moves sen:D

Hur blir det ihelgen då?



PUBLICERAT: 2009-02-19, 21:50:27 | URL: http://susannewennberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: