SKRIVET: 2009-04-28, kl 21:15:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledsen..

Just nu har flera tusen människor myst sig ner i soffan framför ett spännande avsnitt av DH.. Men inte jag! Jag jobbar och mitt förslag på tvprogram ikväll var inte så populärt.. Speciellt inte när det är Andra avenyn på någon annan skitkanal.. FUCK!!
Men då tänkte jag att jag kanske kunde få till några rader här. Det var ju som ett tag sedan!

Har varit ledig i två veckor men jobbar den här veckan. Fan vad konstigt det känns att vara ledig så länge? Men jag älskar mitt jobb och längtar jättemycket tills behandlingsassistentsutbildningen börjar (om jag nu kommer in?) så man kan få lära sig lite mer och utvecklas som person. I love it!!
Nu när man är ledig så mycket som jag är så tycker man att träningen borde ha kommit igång rejält men där har man fel.. Jag har helt enkelt inte orkat. Men nu jävlar ska Carola ta med mig på joggingturer och styrkepass så att det blir någon ordning på det hela. Ska även lägga om mina kostvanor (börja äta regelbundet hade ju varit en bra start.)

Eh.. Vad har jag mer att skriva?
Handpenningen till Kretaresan är betalad. Känns bra. Hade sparat massa småpengar och när jag växlade in dom var det 1200 kr så det räckte och blev över! Wiee! Nu måste man bara börja spara till resten av kostnaden samt fickpengar.

Äh.. Nu orkar jag inte tänka mer.. Måste ta itu med lite "pappersarbete" här nu.
Ha en fortsatt bra kväll!


Carola Tjärnberg

Jag behöver en omladdning, sista rycket inför beach 2009. Skönt att du hakar på, jag har karaktären men vill gärna ha ngn som hakar på. Tyvärr så gillar jag mat,små godis och öl för mkt. Vilket leder till att min träning inte ger resultat.

Till veckan kör vi.....bara så vi iaf törs visa oss i bikini:)

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: