SKRIVET: 2009-04-02, kl 20:50:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gammnucka!

Haha! Det är verkligen ingen mening att jag lovar att blogga mer. Då är det nästan som att det blir tvärtom! Jäkla skit..

Ja, vad har hänt? Jag har fyllt år såklart.. 22 barre. Inte coolt. På dagen var jag, Christer, Björn, Thomas och Peter ute och körde skoter, grillade, pimplade och solade. Så underbart skönt! På eftermiddagen kom lite folk och jag fick fin fina presenter! Tack allihopa!

Sen har jag ju jobbat en massa.. Just nu är jag ledig tills på onsdag. Jobbar hela påsken och sen är jag ledig 14 dagar. Fy fan vad surt! Som tur är vart jag erbjuden jobb på Corner både veckodagar och helger så jag kommer ju ha lite att göra ändå. Nice!

Nu sitter jag och inväntar en kär gammal vän som jag ska kika på en film med. Kommer bli toppen om han lyckas ta sig hit någon gång!

Till helgen blir det utgång! Längtar som bara den..

Ha en bra kväll allihopa!


Linnea

Hej! :) ska du på Dansgalan eller på Grand i helgen?



PUBLICERAT: 2009-04-03, 12:58:17 | URL: http://linneapinea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: