SKRIVET: 2008-09-23, kl 22:23:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vart är den?

Vart är min blogginspiration? Har ingen lust att skriva längre men tycker ändå att det är väldigt trivsamt att sätta sig med laptopen i soffan och bara låta fingrarna dansa över tangenterna och forma meningar som rullar runt i mitt huvud.

I fredags var både Theo och Tilla hos oss. Lollen, Maria och barnen kom och skulle uppvakta Daniel och Theo eftersom dom har fyllt år. Tillan fick sig minsann också två presenter! Vi käkade tårta och kollade lite på tv. Tilla åkte hem till sin mamma på kvällen men Theo var hos oss hela helgen. Vi hade myskväll och kollade på en familjefilm som jag inte minns vad den hette och käkade chips och dipp och drack cola. På lördagen åkte Daniel in till Östersund och köpte nå saker till den där leksaksbilen som var så billig.. Henke var här och spelade tvspel med Theo. Jag köpte lunch till dom från sibylla och det var mycket uppskattat. På kvällen gjorde jag tacos och dukade fint med vinglas och tända ljus. Jag bjöd även hit Lizette eftersom hon hade sagt att hon inte skulle äta något innan hon gick ut. Dumma fasoner! Haha!

Söndagen spenderades först på simon med Jenny, Lizette och Helene. Vi fikade rätt länge och sedan strosade vi bara runt ute på byn. Vi kom på att vi skulle köpa bingolotter eftersom vi inte hade något att göra på kvällen. Jag vann 100 kr iallafall! =)

Ja, sen har det väl inte hänt så mycket mer. Tränade aerobic idag. Gick rätt bra med tanke på att jag trodde att min motion var gone with the wind. Tryckte bara lite på bröstet bara eftersom jag fortfarande har lite hosta. Typiskt!

Nu ropar sängen på mig! Jag börjar sju imorgon så jag måste få mig lite sömn..
Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: