SKRIVET: 2008-09-28, kl 16:13:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Hej på er!
Ja, helgen har rusat fram och är snart slut. Igår var Tilla hos oss som jag skrev i förra inlägget. Hon är ju bara för söt, den lilla prinsessan. Jag var även hemma hos Lizette och hjälpte henne fixa iordning lägenheten. Spenderade någon timme på dollar också. Jag strök och satte upp nya gardiner i hennes vardagsrum, svarta och plommonfärgade. Skiiiiitsnyggt! Passade så bra med hennes grå och svarta saker.

Till lunch köpte jag med mig två jättepizzor hem till Jimmy och Monika. Efter lunchen skjutsade jag runt massa folk som skulle på olika ställen. Jag, pappa och farmor åkte till Vågdalen och hälsade på min fasters man som var där. Vi drack kaffe, kollade på hockey och pratade på..
När jag kom hem var det bingolotto som gällde. Efter första spelet så åkte jag till Jenny och Christer för dom spelade också. Det var så tråkigt att spela ensam. Vann ingenting men det var kul att ha något att göra.

Idag har jag, Daniel, Jimmy, Monika, Henrik och Rikard varit på friåkningen på dunderhallen. Det var tokskoj att åka skridskor förutom att jag fick så ont i fötterna, men jag ville ändå inte sluta åka.. Haha!
Har nyss varit hos Linda och käkat nybakade bullar och fick faktiskt med mig en påse hem, tack syster! Nu ska vi åka till Jimmy och Monika för vi är bjudna på middag där.

Hoppas ni har haft en trevlig helg!


Lo

vad tycker du om R Kelly?



PUBLICERAT: 2008-09-28, 16:23:02 | URL: http://loem.blogg.se/
Precious Pete

Du har då tur som får bullar du. En annan får klara sig utan :(:(



PUBLICERAT: 2008-09-28, 22:12:18 | URL: http://bomyra.blogg.se/
Charming Charles

It´s a done deal! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: